Tråk skolaa...

Idag gick man upp och gick till bussen. åkte till skolan och så. I skolan så började vi men biologi och då skulle vi kolla på en miljö film som inte va så kul, sen kollade vi på Goal (serien) helt okej. Sen på rasten spelade jag bisro kok på moas mobil och drack varm choklad :D. Sedan kolla vi lite mer på Goal innan vi åt och sen hade vi tråkig livskunskap, innan vi hade matte och då spalde vi spel som var jätte tråkigt... Sen hade vi bild med vår fucking jävla cp bild lärare som bara klaga på mig och säger att jag ritar som en 4 åring. När han pratar inför klassen när vi inte fick gå så kollade han bara på mig och frågade bara mig... jag kan bara säga en sak om han
LÅT MIG VA JÄVLA CP PEDDO GUBB JÄVEL + DON´T TUCH MEEE!!!! (Moa och Ylva fattar :P)

Sedan åkte man hem, till satllet och red Trille-pille. gick bra han vaccinerades ju igår så det blev en skritt runda för oss. kan inte börja trava och så från till helgen men det är ändå så mycket is. nu är jag hemma och väntar på att mamma ska ha gjort klart våfflorna :D sen så är det att äta duscha och så ska jag städa lite på rummet innan sängen väntar :)

puss och kram en tjej som HATAR sin bildlärarE!! //klara :)

Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0