Söndag!!<3

Idag vaknade jag hos elin :) man kan ju säga att vi hade en bra kväll!!! :D vi åkte till stallet och tog ut hästarna och mockade x) hem igen och till mormor, ja det var ju kul, där kollade jag på tv och så. Fongarna på fortet i repris (såg det inte igår) man kan ju säga att det var kul med bloggare. Fast blondin bella var nog roligast för hon var så fokuserad men foki var ändå också bra men hon var lite trög fattad x)

sen åkte vi hem efter mamma hade åkt skidor och då åt jag lite och sen åkte jag och elin till stallet :D red en runda. snacka om fokus vi hade idag men för mig gick det inte bättre ändå. Trille ville bara hem. Sen när vi väl kom hem så tränade vi på att sitta upp (snart kan jag sitta upp utan att så i en snödriva eller så bara från marken), sen så satt jag och typ var *stolt* på trilles rygg utanför stallet medans elin fixade med gullika i stallet!! (mysigt) :D. 

Sen hem och var hemma halv 6 och då fikade vi lite och kollade på tv. Nu sitter jag med datorn i knät och ska snart äta macka. Senare ikväll typ duscha och kolla på tv innan jag ska sova men det dröjer väl några timmar :)


dagens bild blev på Sid för det är så himla gullig tycker jag.
Sid klia sig!! :)om du undrar så klia han sig x) Sötiss :D<3


kram klara :)

Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0