Lördag!! :)

Heej...

Blev inte mer inlägg igår, hann inte. Men nu sittar jag här och slappar. Jag har kommit hem från stallet efter ridning på ängen. det gick bra. red barbacka och han ville inte riktigt. mycket olika viljor men det var okej till slut. fick bara lite damp på honom när han ville gå in i boxen utan att han fick. men efter tid så kom han in och fick sin mat. det blev ingen ridning igår men det var bra så de fick vila en dag efter all ridning. Sen när skolan börjar får man tjämpa med ljuset och då ska hästen vaccineras och då blir det mycket skritt han skulle vaccinerat sig innan men vi glömde så nu får vi börja om :(. men det gör inte så mkt.

senare ikväll så ska jag nog kolla på let´s dance och så :)


harry min gamla sköthäst på bilden :( saknar honom :(

Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0