Lördag kväll :)

Nu är det kväll och lördag idag har jag inte gjort så mycket. Mest varit i stallet och red på ängen. Gick bra vi tog lite skutt och det var kul. Trille blev lite trött idag och jag red med sadel som jag inte hjort på väldigt länge :P. Kul kul var det men han var helt okej han ville inte gå på det håller gullika inte var på men det blir bättre och bättre när jag är på ängen så hoppas inte det regnar så mycket så vi inte kan rida där mer. För en dag till innan skolan skulle jag vilja ha en superhäst och det får jag kanske inte i skogen om det är blött :(
Hoppas det inte regna och Elin vill vara på ängen så vi kan spendera en liten tid till på ängen innan skolan...

Imorgon är så sista dagen på lovet och då ska jag se om jag kan få lite bra bilder i hagen på miiin ponnii :)<33... För det skulle bloggen kanske uppskatta om lite bilder kom :D


Ridläger 2009, saknar!! Jag och dannie skulle ner till stallet, (jag gillar bilden) 


Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0