lördag!! :)

idag vaknade jag vid 7 skulle hjälpa August med sködningen på farmville (facebook). sen gick jag till stallet vid 8. kom dit och tog ut hästarna och matade katterna. sen kom mamma så åkte vi hem. jag åt frukost sedan satt jag lite vid datorn. innan vi fikade och jag åt lite pizza och sedan bytte jag om till stallet och red. Trille var pigg och så ville bara kasta av mig för att få springa själv. Men det gick bra, övar en massa på att han ska lyssna utan att jag gör massa att han istället ska märka mina små osynliga rörelse. Han var annars fin och jag måste öva mer på allt.

Sen mockade vi gullikas box och så innan vi städade skåper och sen kom mamma och hämtade oss så vi åkte hem och sen åt vi lite och sen har jag suttit vid datorn och så. kolla när August spela spel.

puss och kram <33

Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0