kväll!!

nu är kvällen här och dagen snart slut. Idag efter jag hade ätit nudlar kom elin och så åkte vi till stallet. när vi kom till stallet hämtade vi hästarna i hagen. Sen så fixade vi och satt upp när vi hade suttit upp och skulle rida iväg så började han igen och backa. Men jag bara smälde honom med spöt och så sparkade han och så. Vi gick till ängen och red. När jag skulle fatta galopp så bara rusade han och bockade och sparkade, ville typ ha av mig. men sen gick det bra. Hade ganska många fajter med honom men jag vann alla :). Vi red sedan hem genom skogen och allt var bra. vi fixade klart i stallet och åkte hem. jag duschade och elin kom. Vi kollade på ridläger och ja det blir något i alla fall. sedan gick hon hem och jag sitter vid datorn.

inga bilder kommer idag tog inte kameran. men det kommer garanterat imorgon??

puss och kram klaraa :)<33


Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0