Innan skolan :(

Nu är det kväll igen och imorgon ska man till skolan som inte ska bli kul. Tillbaka till helvetet då. Men en positiv sak är att snart det är lov igen och då är det Italien :). Men idag så har jag vaknat upp vid 11 och åt lite frukost vid tv:in innan jag åkte till stallet och red. Vi red en längre runda idag och det gick bra. Det var en gren i vägen och den hoppade han över stillastående och det var läskigt sedan var den en vatten pöll han vägrade gå i så jag tvingade honom och då hoppade han över den istället. Men allt gick bra fast det var halt. Sedan åkte vi hem och så åt jag och så.


Nu ligger jag och kolla på tv och sitter lite här vid datorn :).


saknar sommaren då Trille kom.


Sommaren 2011 var händer då??

Kommentarer
Postat av: mooa

Vi ska ha många minnen efter de hoppas jag :) <3333

2011-01-10 @ 12:46:33
URL: http://mooasliv.blogg.se/

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0