Kläder!!<3

Jag är just nu inne och kolla på lite kläder :) var inne på h&m (hittade inget), bik bok (hittade lite) och gina tricot (hittade lite). Det var okej. Hittade inte så mkt. Allt jag hittade finns på bilden nedanför.

 
hood tröja fårn gina tricot! halsduk från bik bok, mys byxor från gina tricot!!



klänningen är från bik bok och tröjan från gina tricot.



mina fina fynd idag :) nu ska jag kolla vidare på datorn och se om jag kan hitta något kul. Typ titta lite på facebook och så. Kanske blir det eller inlägg till idag innan jag går och lägger mig :P (elin om du läser detta så kanske jag ska blogga ändå :P). Annars så ses vi kanske imorgon.

puss och kram klara som vill ha pengar till shopping nu. :P


Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0