HELG!!!

nu är det helg. min dag var okej. gick till skolan och hade först fysik men jag kommer inte ihåg vad min lärare sa för jag lyssnade inte för jag fattar ändå inget -.-  men sen så hade jag teknik men då satt jag vid datorn och skulle göra någon uppfinnare. Det gick okej :P hittade en bild. Men sen hade jag kemiii!! :D nooot satt och glodde och skrev det vi skulle. vi har prov nästa vecka. Men jag orka inte plugga för jag fattar inte ändåå. men sen hade vi so och satt och glodde typ innan vi kollade på film i svenskan men det var okej. sen slutade min dag och vecka i skolan.

Bussen hem var det lugnt. Sen gick jag hem och bytte om innan jag åkte till stallet. Trille ville först inte ut och rida men sen när han typ kom ut så var har JÄTTE pigg. jag ville bara typ galoppera av honom men han får inte anstränga sig så mycket typ bara trava lite lätt efter vaccinationen. jag skulle bara trava honom lite lätt över ett hinder och då blev det jätte hopp innan han sprutade iväg och jag satt där och bara skrek på honom för jag var inte alls med och han typ skullw sparka av mig och så. men tillslut gav han med sig. sen satt jag och gosade utanför stallet och skulle lära honom stanna med vikten med det gick helt okej han stannade inte men har gick inte på mer heller. sen in i stallet och fixa klart. sen åkte jag hem och så sen har jag ätit nu och ska senare kolla på tv innan jag ska till duschen och duscha och sen sova i miin säng :)<33

puuss klara :)

Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0