Hämska lärare!!

Idag var ännu en dag i skolan. och hela dagen sumpades med att min hemkunskaps lärare sa att man inte skulle diska med rinnande vatten men jag stod bara och skölde av en bunke -.- detta gjorde min dag skit som igår.

Sedan åkte jag hem efter so som jag satt och lyssnade på musik hela lektionen typ så hoppas min lärare inte sa något viktigt... sedan har jag suttit kollat på tv och annat innan jag gick in på stan lite med mamma och kollade. sedan hem och åt innan jag skulle till stallet och mata hästarna och det var som trille saknade mig för han ville vara med mig hela tiden och när jg gick ur boxen så ville han med. Han ville att vi skulle gosa hela tiden. (min pojke är så gullig). Så nu sitter jag här och blogga, sedan ska jag äta en våffla och dricka te...

imorgon blir det stallet och rida. Blir nog inte bilder imorgon för det är så mörkt ute och vi hinner inte fota när vi är i hagen för vi måste snabbt in och ut och rida..

puss klara som inte gillar sina lärare som bara klaga...

<33


Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0