En dag till!!

nu är det bara en dag till i skolan innan det är HELG!! :D då kommer då fredag och det kan man säg att världens jobbigast ferdag med, mer berätta jag imorgon.

Men vi tar idag nu...
då gick jag upp, fixade mig och gick till bussen. jag pratade lite med ylva innan bussen kom och sen åkte jag med ylva och moa och jag hörde inte vad de sa för lyssnade på musik. men jag hoppade av bussen vid norre och gick till mitt skåp. Vi hade so först och det var helt okej vi bara satt och glodde. Sedan hade vi engelska då vi kollade klart på goal så nästa vecka kommer allvaret på engelskan :( med typ läxor och så...
Sedan hade vi idott och på idrotten hade v fys inte jobbigt sådant men helt okej. gick väl okej för mig. Men sen åt vi och då åt jag MASSA annans :D jätte gott!! sen så hade vi matte och då kollade vi på film innan språkvalet då vi oxå kollade på film fast då kollade vi på glee. sedan väntade jag typ 10 min på att gå till bussen (franskan hade inte slutat) innan jag sen satt på bussen hem och idag startade bussen :D så gick jag hem fårn bussen och var hemma vid 3 och sen så klädde jag på mig till typ 20 över och gick sedan ut för maria hämtade mig för att åka till stallet. så vi åkte först till pappa och hämtade mattor i bilen, sen ner till elin och väntade på henne en stund innan hon kom och var klar till stallet och så åkte vi dig.

När vi kom dit hämtade vi hästarna och tog in de för att göra färdigt för rida. Så red jag och elin en stund (ena glassögat) och kom sedan tillbaka god tid innan mörkret kom. Sedan kom jag hem och duschade innan jag åt och nu sitter jag lite vid datorn för att kolla.

Jag längtar till helgen för då kommer jag kunna ha tid att ta med kameran och fota hästarna så det blir lite bilder i mina inlägg.

puss och kram klara :)

p.s idag var det ingen lärare som var på mig det var iställer moa och ylva som var på mig (moa och ylva fattar och jag skriver inte mer på deras skull) d.s ;p

Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0