23:41

Det var länge sen nu jag bloggade. Idag har jag varit i stallet och ridit Trille med Elin. Vi satt upp hinder som sedan hästarna rev så vi fick sätta upp dom och så rev dom igen... osv. Sedan så red vi tbx till stallet med en svettig Gullika och en het Trille. Jag övade på att sitta upp för att Trille inte gillar när jag sitter upp. Sedan klippte vi Gullikas man och det blev såklart bra när det är vi som klipper!! :)
Vi åkte sedan hem väldigt mycket senare. Då bestämde vi att vi skulle sova över och nu sitter vi här och har spenderat väldigt mycket fin tid vid datorn!!
Nu är då klockan 23:41 och vi ska upp till hästarna imorgon klockan halv 8 så god natt och sov gott!!
kram Klaraa!!<33
haha ja vi hade rolig idag

Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0