I rymden finns inga känslor!

Vad tror ni om att blogga lite igen. Hade lite läsare och om jag har lite mer häst blogg nu. Jag kolla lite. Blir inte mycket inlägg men kanske längre inlägg ist :P

För det är kul att blogga :D

Nu sitter jag på språkvalet och fixa med min filmressention. Helt okej bara man får lite panik när läraren kommer emot mig och jag sitter och bloggar x)

Men annars så är jag och pratar med liisa på facebook. och så skiver jag om i rymden finns inga känslor :) 

När jag kommer hem ska JAG TILL TRILLEEEE!!! MIn saknade häst!!! har inte varit hos honom sen i lördags och det är jätte länge sen nu!!! Ska bli kul hoppas det blir ridning med :))) 

Sen vill jag kolla lite på lite saker man kan drömma om att man vill ha till hästen min!! :DD

Men nu måste jag sluta innan detta raderas :( 

kram klara :)<3
 

Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0