Hoppning :)

Jag har fortfarande ont i halsen men det är bättre så vi 11 drog jag till stallet och lastade och körde iväg med Trille. När vi kom till Mörrum fick vi fixa med hinderna och sedan lasta ut och fixa allt innan jag hoppade upp och värmde upp. Trille var pigg och glad idag. När vi började hoppa blev det lite stopp men det var mitt fel. Jag var inte med riktigt. Vi hoppade en bana och det gick med jätte bra flyt och rytm, var väldigt stolt över honom. Sedan red jag lite dressyr, men han var inte så konsentrerad så det gick inte så bra för jag var helt torr i halsen och kunde inte göra så mycket. Så vi skrittade av och då red jag min vanliga runda genom skogen upp till gräsbanan och över det låga natur hindret i skritt. Han tvekade inte en sekund, han bara traskade över det, min fina pålle är super duktig på allt. Sedan in i transporten och det gick bra nu. Han har börjat tveka och vill inte alls gå in i transporten, fast vi har lina som har nog har blivit lastad med innan och då går han snällt in. Sedan hem till stallet och ut i hagen igen. Sen ska jag upp och iväg imorgon och till mörrum med Calle och Maria, Så får jag se om Trille vill rida lite dressyr till :) måste lära mig programet (kan typ det men ändå) forstätta med det. Kanske lägga till stigbyglar :P gillar att rida det utan :P

 



pay and jump 9/4, 50cm


Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0