Tävling :)

Går dagens tävling gick väl inte så bra. Vägra ut sig på första hindret, det gör man ju inte alltid. Men Trille tyckte det var läskigt med publiken och annat. Men det ska vi träna på. Framhoppningen och framridningen gick super. Men sen när vi kom in på banan så gick det inte mer. Han var framme och så, men han ville bara inte hoppa. Trodde han skulle komma över men det gjorde han inte. Nästa tävling blir på fredag. Sapphanarna (stavning) det är bra pay and jump. Då ska jag hoppa 60cm & 80cm :) Det blir stor träning attt tävla. Hoppas han vill senare.

Idag har jag slappat. Ska senare ut till Trille och ha galoppträning på ängen typ. Kul det. Blir nog inga bilder idag men har lite bilder på kameran som jag ska fixa till datorn när jag kommer till mamma ikv.




Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0