Solen skiner hos alla!

Dagen har spenderas framför datorn och vilat. Inget annat gåt att göra när man har sjukt ont i halsen. Trille fick vila. Hoppas på att bli frisk till träningen imorgon. Måste verkligen hoppa känner jag. Men just nu är jag helt nere. Men jag ska sova en lång natt och sedan inte äta så mycket innan för då får jag ännu mer ont i halsen. Det bara bränner just nu. Detta är verkligen en diss. Är helt pigg i kroppen och skulle bara vilja ut till stallet och rida en tuff träning men för det första finns ingen ridbana vid stallet att rida på och för det andra mår jag ju skit.

Statsar på imorgon och sedan på fredag då det är först hopp tävling (pay and jump) sedan kommer massa folk och då bland annat Moa :)<33 Saknar henne så sjuk mycket. Skulle häldre gå i skolan än att vara sjuk för då träffa jag henne och sen kan man rida ;)

Men nu ska jag dricka en kopp te och bara vila, sedan väntar sängen :)



Solen i telitubbies :) såå sjukt söt. Har systers dator så ni får en bild på en pigg och glad sol :P

Hiss på telitubbies för de är så sjuk söta :D

Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0