Konfa :D

Idag var det sista på konfan. Lite narvöst när alla kom men det fick bra. Sen efter allt hem och få massa presenter. Jag fick massa pengar, smycken, ett linne, väska, prydnads grejer, blommer :P, täcke till Trille med hans namn på, ett vitt shabrack och så. Fick massa pengar verkligen, jag skriver inte det här men ja, kan nu åka på ridläger och ha kul hela sommaren. Sedan åkte jag hem till pappa och nu sitter jag här vid datorn. Hästarna kommer in men jag ska inte ut och göra det. Men sedare i kväll som jag bara vara hemma, är jätte trött efter dagen, och imorgon fyller Maja år och grattis till henne och sen ska jag till en som oxå fyller år, och sen fyller en i min klass år och till sist fyller Trille år och grattis till honom med :)


Kommentarer
Postat av: M▲J▲

tack klara! :D

2011-05-01 @ 09:28:46
URL: http://majasfotoochmode.blogg.se/

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0