Dålig uppdatering!

Har haft väldigt dålig uppdatering just nu. Har inte hunnit. Förlåt. Men jag hoppas jag har mer tid och hinner.

Jag har tävlat med Trille en gång och det gick bra. Det var en pay and jump och då hoppade jag 60 och 70cm och i 60 blev det ett stopp på 3:an sen 70cm ett stopp på 3:an igen. Men det gick jätte bra annars han var pigg och glad. Det var på gräs men jag hade inte broddar men det gick bra ändå. Sedan lasta och hem. Sedan har jag varit i Ängelholm hos min morbror. Sedan skrtt runda i måndags och idag var jag i mörrum och det gick super. Red bank och en bana med bakn och 3 andra med en lång sida som gick jätte bra. Sedan red vi naturhinderna och det gick oxå bra. Hoppade jätte fint i dag och var själv med i språnget och lyfte inte bara :)

Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0