stress dag :(

först när jag vaknade så låg jag kvar 5 min i sängen och det slutade med att jag fick stressa lite innan jag kom ut till cyklen och cyklade till bussen :) träffade man ylva :) vi stog och snackade lite... jag höde inte så mkt för jag hade musik i öronen :S sen kom bussen och så hoppade man på den och åkte till skolan...
engelska först och då hade jag såklart glömt boken i skolan dagen innan så kunde inte läxan men det gick ändå.
sen so och började med upptäckare :(
rast och då gick jag till bibblan och sködade på farmville :)
musik (kom nästan försent) spelade upp (gitar) sen sjöng vi lite :)
lunch vi gick till bibblan och satt lite där och sen så åt vi ugnspannkaka :)
språkval och då gjorde jag engelska på datorn
idrott hade krillebooi :) elr jag kanske ska kalla honom exvationsgubben x)
svenska och då hade alla redovisat föredragen så vi började på hälsa tema :(
sen bussen hem och snabbt cykla hem :) packa lite mat och cykla tbx där jag hoppade av bussen och åkte buss till stallet och var med på ngt shettis möte och sen skötta man Harry sen till donken :)
hem och sätta mig vid datorn :) ladda ner låtar och så
äta thaii mat ikväll elr ja och sen duscha sova :) så är det fredag imorgon :)

 

puss och kram ses<33 :)!!


Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0