Söndag :(

Hej på er :)
hann inte uppdatera igår för var i stallet hela dagen för det var shettisridning och jag hjälper till att leda små okunniga barn och vi måste lära dom rida :( men jag får iaf rida på torsdag vet inte nu vilken men det får jag reda på senare idag då jag ska iväg till stallet och plågas en dag till och hjälpa småtingarna :( men men jag står ut ett tag till :) tur jag bara hjälper till varanan helg och då rider man varanan torsdag :) sen så rider jag jue på tisdagarna (för alla som är intreserad av det) men jag fattar inte vf vi ska rida kvart över 4 på torsdagarna det är jue as tidigt när man kommer hem från skolan typ 3 elr ngt (man hinner inte äta)

puss och kram ses!! :)<33

p.s imorgon är det skolan :( jätte kul  nooooot :'( d.s


Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0