Slapp dag

Idag vaknade jag först och åt frukost satt lite vid Datorn, sa sen fixade jag mig lite och så packade jag och mammma blien och körde till nya huset med det och packa det i Allt i Ett av föråden, åkte sen vidare till mormor och var lite Där och fikade hahah (Som man alltid gör hos mormor) sen hem och Öva på så redovisningen trååkigt: (men Måste Göra det sen nu sitter jag här, ska typ Inte Göra Något mer, men imorgon är det skolan va trååkigt ...

Vi tar Dagens låt I SAMMA inlägg tycker jag ...

Jag måste känsla - Black Eyes Peas

Hoppas ni gillar den:)

Puss och kram bloggen:) ses kanske imorgon:) <33


Kommentarer
Postat av: Bessie

I got a feeling är väl jag har en känsla?

Aja, ha det gott (;

2010-02-02 @ 17:44:17
URL: http://besidethelove.blogg.se'

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0