Sjuk :(

Idag är man då sjuk :( men igår hade jag kul först så skolan:( sen hem med Maja och så satt vi vid datorn och sen till stallet och red Chirocco han har inte blivit riden så mkt så han var jätte pigg och han har kommit på ett sätt att slippa jobba, så han började bocka och sprang in snabbt i mitten på volten så jag flög av, sen så gjorde han samma sak en gång till så jag flög av, sen pallade jag inte med honom mer, efter så gjorde jag inte heller så mkt, men idag är jag då sjuk och har jätte ont i huvudet kom på att det är kanske för at landade nästa på huvudet 2 gången när jag flög av hästen igår men jaja, så gör inget nu har bara tråkigt :(


Chirocco :)

Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0