Hihhi vilken dag!!


Klänning, JC

Dagen idag har varit kul :) Först sklan:(, men efter hade jag och Maja jätte kul först gick vi till mitt nya hur och kollade lite fint :), men sen så gick vi till stan för Maja hade ramlat och hennesjeans hade gått sönder stackas henne :(, men i allafall så hittade hon ett par som var fina!! :), och så gick vi till ica och köpte bröd, godis och soppa:), så stack vi till mitt nya hus igen och satte oss i ett fönter och åt godis mums!! :) sen tog vi lite bilder med en strålkastare gjej hahah :) och lyssnade på musik, sen gick vi till servus och handlade igen och sen stack jag hem och åt och nu sitter jag här :), ska inte gör något mer idag mer än att ladda ner lite låtar och gjejer :)

Puss och kram ses någon annan dag!!<33

Kommentarer
Postat av: Idaapiida :) <'3

Supersöt bild på Mango och Ivan :'D

2010-01-11 @ 20:14:05
URL: http://besidethelove.blogg.se/

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0