Skolan :)

Idag gick jag till skolan. Rätt kul faktist efter nästan en hel veckas sjuk :( (är ju fortfarande sjuk med det smittas inte så) så i skolan så var dagen

•Första bussen till skolan
•Matte prov :(   (gick ganske bra
•Engelska
•rast    (sitta i ett omkläddnings rum och glo
•idrott  (fast jag var inte med så jag började på föredrag i svenskan
•lunch  (inte god mat idag inte
•so      (kunde inte göra läxan och nutidstipset gick inte heller så bra så satt mest och glodde på lektionen jo vi kolladet på film med, men den var tråkig
•bild    (gjorde serie, jag och Moa satt vid datorn och läste roliga historier  x))
•bussen hem
•gick hem det var kallt
•sen vara hemma med Maja
•sen gjorde jag mer på svenskan
•let´s dance  (vet inte vem jag hejar på?
•solsidan   (rätt bra
•nu sitter jag här!!!
•sen ska jag kolla på utröstningen i let´s dance
•sen blir det nog att soova!!

ses någon dag<33 puss och kram
p.s innan jag ska sova ska jag ta min penicillin :(


Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0