Löördag!!

Ja idag är det då löördag (: har inte gjort på mkt kan jag inte på stå. först vakna och sätta mig vid datorn och göra svenska (jag är inget plugg vill bara bli klar så jag kan chilla) sen äta frukost sen fixa mig så åkte jag till möbelaffär och kolla lite. kommer kanske bild sen jag men jag måste redigera och är inte bra på det x)) sen så hen och sitta lite till vid datorn. sen äta och sitta mer vid datorn jag är äntligen klarmed svenskan ska bara göra lite till på måndag hos pappa. nu ska jag in på bdb och facebook (mina favorit sidor). sen kolla på melodifestivalen:D hoppas det är några bra låtar så man inte bara sitter och glor. sen så ska jag sova typ men det är ju ett bra tag till. jag är inte så sjuk längre det är bra :) men jag får ändå inte sluta äta äklig penicillin.

ses ngn dag<33

puss och kram<33

p.s ngn som vill hitta på ngt nån dag typ?


Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0