Hemma igen :)

Förlåt för dålig uppdatering jag har varit i Malmö måndag-onsdag och därför har jag inte uppdaterat men jag har shoppat en heldel som jag har tänkt att visa, men jag har bara en  stor bild på allt så det är bara att fråga om det är ngt ni inte ser :) det är inte världens bästa bild men men.

På bilden: Ett blond schampo (fick jag av Lisa) kicks, En muffins (lip gloss) bik bok, ringar (örhängen) ur & penn, halsband bik bok, grå tröja h&m, leggings h&m, 2 linnen (svart, vit) jc, bikini underdel h&m.

Inte på bilden: lösnaglar


Det var allt jag shoppade sen badade vi på aqva-kul (stavning) ja och så, det var en superkul resa :D (jag hatar busschaförer) Dannie och Lisa ni vet vad jag menar xD




Idag ska jag inte göra så mkt jag kanske ska till k-stad och kolla först på möbler och sen shoppa lite kanske :)
jag kanske ska berätta att min mobil, ja den är sönder men nu har jag en annan medans jag väntar på att en ny jag kan visa vilken jag vill ha :


Den vill jag ha fast vet inte vilken färg svart elr lila?

puss och kram<33 ses<3 :)




Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0