En vanlig Torsdag!!

För utom att jag gick ut med Sid!

Hej!! Idag ska jag skriva lite tycker jag :)

Idag så var det först skolan som är så tråkigt :( sen åka bussen hem som var ovanligt segt :( sen när man kom fram så gick jag, dannie och Maja till mamma för att hämta Sid och så skulle jag gå ut med honom en runda hon hoppade som en kanin i snön såg jätte kul ut :) sen gick vi till Servus och köpte godis sen blev det hela tiden för mycker så vi fick lägga tillbaka :) sen gick jag och maja hem till mig och väntade på att jag skulle till stallet och så åke jag dit och ryktade Harry, sen gosade vi lite och sen åkte jag hem och åt pizza :D farmor och farfar skulle kommma :) sen pratade jag lite med Lisa sen nu sitter jag bara här :) sen ska jag duscha och sova :D.

Imon åker jag till Danmark och kusinen :D... Så blir nog ingen uppdatering kanske imorgon innan vi åker... Men får se.

Puss och kram... ses<33


Harry<33

Kommentarer
Postat av: Maja

jag tror han stavas sid :D

2010-02-07 @ 17:27:57
URL: http://inmystupidhead.blogg.se/

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0