Alla hjärtans dag<3

jag kan väl börja med glad alla hjärtans dag :)

idag så efter frukost satt jag först vid datorn och sen stack jag till parkiss var där lite och tejpade (vi ska måla mitt rum) sen gick jag och mamma hem och så satt jag lite till här och sen stack vi till mormor och fikade som vanligt nu har vi precis kommit hem och senare blir det sitta här plus kanske lite tv innan jag kryper ner i sängen och sover till imorgon och då är det måndag :( jag får stå ut en vecka till innan det blir att åka till MALMÖ :D, där ska jag träffa Liisa och så ska dannie med det får jag inte glömma att säga och så ska vi såklart shoppa :D jag har massa pengar jag måste spendera på kläder :D I love it!!!! men jag vet därimot inte vad jag ska köpa man brukar ju veta vad man vill ha elr vad man behöver men det vet inte jag, jag vet bara att jag behöver kläder :D och det gillar jag och shoppa särskilt i malmö sen ska vi typ bada och sen hittar vi säkert på massa mer, kolla på film :D hahahahahah vi kanske ska köpa 2 STORA popkorn så vi har ngt och äta hela tiden??? elr vad tycker ni tjejor??

puss och kram see yaa<33


Kommentarer

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0