15:29

Idag har jag bara varit i stallet hos Trille för att han hade regn täcke i hagen i natt. Jag tog av det innan jag gick ner i stallet lite. Sen gick jag upp i hagen igen och tror du inte att Trille har rullat sig på 10 min när jag var iväg. Min ponny är galen.

Trille <3 rulla sig om man säger så.

Vi var i ridbanan igår och red. Vi tränade lite bommar i en 8 och så red jag där och tränade på att han skulle galoppera mer samlad galopp. gick bra fast det var hård träning för honom han blev så trött att han inte orkade lyfta på benen. hela ridpasset slutae med att jag skrittade av honom barbacka. Första gången för honom. Gick bra han gick inte så snabbt i allafall denna träning kommer jag gör mer men barbacka ska ja försöka göra varje gång för jag vll kunna rida honom barbacka till vintern.

Har ingen bild men ni får nöja er med text. Nästa gång kanske det blir att hoppa lite. Fast inte högt. Han har inte så bra konpis men den förbättras hela tiden.  Har även gjort mål varje vecka som vi ska klara för att min ridning och hans utväckling ska gå mera framåt. Jag har inte satt något slut mål men jag vet när jag rider honom sen hur han ska vara.

Puss och kram ses

Klara

Kommentarer
Postat av: emilia

Fin blogg!

2010-10-02 @ 14:45:16
URL: http://likemi.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej inte du klara :) hon heter klara lindh fast det var länge sen hon togg det men satt ditt den endå :)

2010-10-09 @ 19:18:08

Kommentera nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0